Tuesday, June 14, 2011

MATUD MO

Matud Mo
(Original Classic Cebuano Song Composition)

Matud mo, Ako imong unungan
Mahalun hangtod sa lubnganan
Kalipay ang akong gibati
Kay bugtong kang bahandi, Niining kinabuhi

Way sukod ang akong pagtuo
Nga matuman ang akong mga damgo
Kay ania kaman, niining kiliran
Bulawanong pagpangga, naangkon ko na


Chorus:
Dili mabalhin, pitik ning kasing kasing
Kon talikdan mo, ako magpabilin
Saari ko, Nga walay makababag
Sa atong pagminahalay
Akong pinangga


Way sukod ang akong pagtuo
Nga matuman ang akong mga damgo
Kay ania kaman, niining kiliran
Bulawanong pagpangga, naangkon ko na


(Chorus)

Saari ko, Nga walay makababag
Sa atong pagminahalay
Akong pinangga


COMPOSED BY Emil LoseƱada / PERFORMED BY Del Horest
(http://www.himig.com.ph/search?query=MATUD+MO&category=all)





No comments:

Post a Comment